Etichete

, , , , , , , ,

aşteptam cu nerăbdare a doua zi de summer well, pentru că urmau să cânte the vaccines, care mie personal îmi sunt foarte dragi. da, da, ştiu că majoritatea oamenilor erau acolo pentru the stone roses, dar ce să îi faci dacă aşa s-a nimerit în cazul meu?

ei, nu a fost să fie. drama a început cu vreo două ore, cred, înainte să încep să mă pregătesc de plecare, când the stone roses au anunţat că concertul lor nu va mai avea loc. nu e nevoie să vă spun că toată lumea de pe facebook a luat foc. mulţi (printre care şi eu, de ce să nu recunosc…) au crezut că cei de la the stone roses făceau nazuri… când – KABANG! – ne trezim şi cu zulu winter, care anunţă pe pagina lor de facebook că absolut TOATE concertele din acea zi s-au anulat.

evident că la punctul ăsta deja încingeam telefoanele cu prietenele nance şi angie (care au fost până acolo să vadă cu ochii lor tragedia) şi îi copleşeam cu întrebări pe organizatori. într-un final, au binevoit şi cei de la summer well să anunţe pe pagina lor (nu şi pe site, nota bene) că a doua zi a evenimentului se anulase din cauza ploilor masive din acea săptămână. iar în bucureşti tocmai apăruse soarele…

personal, mi s-a părut foarte prost gestionată situaţia. normal era să fim informaţi direct de către organizatori în cazul în care ceva mergea prost, nu să aflăm chestia asta de pe paginile trupelor participante. dar, într-un mod tipic românesc, probabil au sperat că o vor putea cârpi cumva. n-a mers, şi nu puţini au fost cei care au rămas cu un gust amar după toată faza. nici nu vreau să mă gândesc măcar la străinii care au bătut atâta amar de drum pentru absolut nimic.

eu şi fetele, ca să ne scoatem pârleala, am mers la hilton la vânătoare de autografe (ştiam de pe twitterul citizens! unde sunt cazaţi oamenii). eu am izbutit să iau de la pete, arni şi justin de la the vaccines şi de la ian brown. toţi au fost drăguţi, dar ian a fost de departe cel mai cel – mărturisesc că rămăsesem cu o impresie nu tocmai favorabilă în ceea ce-l privea după control day out, însă aceasta s-a schimbat cu 180 de grade atunci când l-am văzut venind spre noi şi spunând „oh we’re so sorry, really, sorry, we’ll try to reschedule it”.

am fost după aia la lia manoliu să urmărim un meci de fotbal între the vaccines, zulu winter şi citizens! care a fost absolut epic din nşpe mii de puncte de vedere, dar nu vă dau prea multe detalii că mi-e frică că vă plictisesc. băieţii de la zulu winter chiar ne-au invitat să mergem în control în seara aia, unde sperau să cânte. însă chestii obscure legate de organizare au făcut ca acel concert să nu mai aibă loc. păcat, mare păcat. eh, măcar am dansat.

şi uite-aşa nu am apucat să îmi trec în palmares un concert the vaccines.

