Etichete

de când nu ne-am mai văzut, multe s-au mai întâmplat.

toamna asta am fost la o grămadă de concerte absolut superbe, dar despre care nu cred că o să mai scriu. s-au adunat prea multe, şi nu pot să scriu despre, să zic, concertul aniversar kumm ori lansarea robin and the backstabbers de luna trecută fără să simt că nedreptăţesc red hot chili peppers şi anathema, petrecute în august, respectiv septembrie. şi-n pana mea, e decembrie deja… şi nu.

poate, doar poate, o să fac nişte posturi cu videoclipuri de pe youtube. dar nu promit nimic.

zilele astea stau mai mult pe tumblr, unde dau reblog la poze şi mai scriu din când în când câte-un text despre viaţa mea, care nu interesează absolut pe nimeni. nu ştiu ce o să fac cu blogul ăsta. e posibil să mai scriu pe aici din când în când, dar la fel de bine se poate ca ăsta să fie ultimul meu post aici. nici eu nu ştiu deocamdată.

oricum ar fi, vă salut şi merci că m-aţi citit până acum. 😀

