Etichete

, ,

cam cu întârziere de data asta, din motive de (evident) lene. tot leilana cea zbanghie mi-s. da’ înainte să cer chestii, zic să recapitulăm dorinţele de anul trecut.

„1) i need a new job. una interesantă şi mai bine plătită. NEAPĂRAT. NEÎNTÂRZIAT. mulţumesc pentru atenţia acordată în această problemă.” hai că asta s-a rezolvat. 😀

„2) anul trecut a fost mişto tare din punct de vedere al concertelor (sfântă gutuie, am văzut suede live ZOMG *dies* ca să nu mai vorbim de autografele de la william şi blaine de la mystery jets *dies again*). mă aştept la un 2012 la fel de mişto (şi nu, i’m not hyped about the rhcp concert, trebuie mai mult de atât ca să mă convingă).” păăăăăăăăăăăăăăăăi… să recapitulăm, zic. s.c.u.m, placebo, anathema, citizens!, hurts, pulp, o. children, backstage cu o. children… eu aş zice că s-a făcut norma. sunt cam supărată pe chestia cu-a doua zi de summer well, dar trece… cu timpul.

„3) vreau să nu mai întârzii.” – work in progress *hides away*

„4) şi că tot am ajuns aici, ce-ai zice de o mai bună orientare în spaţiu?” – see above.

aşaaaaaaaaaaaaaa… pentru anul ăsta, vreau aşa:

1) o mărire de salariu, sau un job şi mai bine plătit ca ăsta.

2) să mă mut de acasă într-un final glorios. ar cam fi cazul, la vârsta mea.

3) multe, multe concerte la fel de faine ca anul trecut (am deja roger waters trecut în agendă, ca să ştii). nu vreau două în aceeaşi zi şi nici să se anuleze, te rog io frumos, zeule, care-oi fi tu.

4) inspiraţie – nu de alta, dar poate reuşesc să termin odată cartea aia.

5) mai ţii minte faza cu the hot asian guy in my bed? nu trebuie să fie neapărat asian… lololololtrolol

plecăciune! plecăciune! sănătate şi fericire, la mulţi ani şi toate urările de rigoare.

