Etichete

, ,

cătălin mocan părăseşte kumm. anunțul a fost făcut în urmă cu vreo oră şi-un pic chiar de către formație, pe pagina de facebook. îl reproduc şi mai jos, dacă nu vreți din cine ştie ce motive să dați click.

„Salut! Aici formația KUMM cu primele vești pe anul 2013. După multe dezbateri și povești în bucătăria trupei am luat hotărârea să începem anul cu o schimbare de componență. Am decis ca din luna februarie, la primul nostru concert din acest an, pe scenă, se vor urca doar cinci membri KUMM. Păstrăm saxofonul și clapele, ne ținem de chitară, muzicuță, tobe și bas. Astfel vă anunțăm schimbarea lui Cătălin Mocan de la voce cu Oigăn (chitară, muzicuță și primul vocal al formației). Îi mulțumim lui Cătă pentru şapte ani de prietenie şi pentru două albume şi sute de concerte la care ne-a fost alături. În rest lucrăm intens la un nou album ce va apărea cât de curând anul acesta. Keep in touch!”

cum ştiți deja cât de mult iubesc trupa asta, nu mai e necesar să vă zic cât de tare m-a dat peste cap ştirea, cu atât mai mult cu cât eu fac parte din valul mai recent de fani, care nu au prins kumm cu dan byron la voce. țin minte că mai demult ziceam că nu mi-aş putea imagina kumm fără oigăn, cătă, andras sau iordache. ei, se pare că va trebui să mă obişnuiesc cu lipsa lui cătă de acum încolo, deşi, nu vă ascund, o să îmi fie foarte, foarte greu. şi cum ar putea să fie altfel, când primul meu concert live kumm l-a avut pe el ca vocal? când m-am dus în mod constant timp de trei ani la aproape toate concertele kumm din bucureşti, colecționând aproape tot atâtea setlisturi şi infinit mai multe amintiri faine? când albumul meu preferat kumm e „different parties”?

mai sus, primul meu concert kumm, în 2007, una dintre cele mai prețioase amintiri ale mele în legătură cu formația. la momentul ăla ştiam şi eu „butterflies” şi „1000 de chipuri”. atât. au mai trecut doi ani până am devenit fan… şi acum îmi pare rău că a trebuit să treacă atât.

iar aici e o mică parte din ultimul concert kumm cu cătă la voce pe care l-am văzut eu, şi anume aniversarea lor de 15 ani de la silver church.

nu vă ascund că în momentul ăsta sunt tristă. da, o să îmi treacă la un moment dat, pentru că iubesc foarte mult trupa asta, dar asta nu face situația de acum mai uşoară. aş vrea totuşi să spun un lucru: cătă şi kumm, oricare ar fi motivele despărțirii, şi chit că acum mergeți la petreceri diferite, vă rog să nu uitați niciodată de petrecerea pe care ați organizat-o atât de frumos împreună timp de şapte ani.

LALALOVE YOU!

*photo source: flickr.com*

