Etichete

, , , , ,

mai ţineţi minte când vă povesteam eu despre cei trei (între timp au devenit patru) frumoşi şi simpatici oameni de la yelllow şi de cât de mult mi-a plăcut de ei? (dacă da, foarte bine. dacă nu, daţi click pe link.) între timp am avut ocazia să îi mai ascult live o dată, în control, cu ocazia lansării celui de-al doilea clip din cariera lor. şi mi-au plăcut şi mai mult ca înainte, dacă puteţi să credeţi aşa ceva.

clipul se cheamă „scream”, şi are un conţinut plin de aluzii cu tentă sexuală, suficiente încât să atragă atenţia libertăţii, pe de o parte, şi să determine miştocăreli, pe de alta. personal, sunt de acord cu mutarea făcută de ei, având în vedere că oamenii vor să iasă din underground. şi-amu pe bune, trebuie să fii niţel ipocrit să zici că nu, dom’le, e minunat să fii underground şi să cânţi pentru trei oameni în cine ştie ce subsol afumat de club. toate formaţiile vor să aibă o expunere cât mai mare. şi cum celor de la yelllow nu li s-au deschis porţile raiului cu „crimson” (clip mai fain decât „scream” din punct de vedere al scenariului, după a mea umilă părere), au ars-o mai hardcore cu ăsta. că nu toţi pot sau vor să facă treaba asta, e partea a doua; dar atâta timp cât piesa e bună, de ce i-o deranja că formaţia face manevre de marketing?

dar destulă vorbăraie, şi hai să-l vedeţi. pe el, adică pe clip. am auzit că se dă şi pe music channel. la mai mare, zic.

