Etichete

,

şi s-a dus vacanţa de paşte, una foarte productivă, trebuie să zic – din punct de vedere al serialelor şi filmelor văzute, adică. am bifat „sherlock” (deja mi-am distrus creierii încercând să îmi dau seama cum a fost posibil finalul celui de-al doilea sezon, nu vă spoileresc că poate mă înjuraţi), „game of thrones” (sunt în sfârşit la zi – rămăsesem în urmă cu vreo trei episoade la un moment dat), vreo cinci episoade din „doctor who”, plus două filme, „24 hour party people” (cried because of good music) şi „cry-baby” (cried because fucking johnny depp, şi probabil că dacă aş mai avea 16-17 ani, „you’ve made me the happiest juvenile delinquent in Baltimore” ar fi noul meu motto în viaţă).

şi de mâine revin la birou *inserts unenthusiastic clapping in the background*. chiar am avut azi-noapte un vis că eram la birou şi nu mergea faxul. amu sper să nu fie vreo premoniţie, ceva, că or să mă apuce toţi dracii.

în altă ordine de idei, dacă aveţi tumblr, daţi follow acestor două bloguri:

blogul unu;
blogul doi.

şi cam atât pentru acum.

