Etichete

, , , , , , , , , , , ,

nu. n-am murit. i’m still alive and kicking, atâta doar că mi se pare mult mai uşor să dau reblog pozelor, gif-urilor şi textelor de pe tumblr, în timp ce mă amăgesc cu gândul „azi sigur voi scrie un capitol de roman”. procrastination, my best friend.

deci, ce s-a întâmplat? păăăăăăăăăăăăăăi, pe puncte:

– am fost la cel mai mişto spectacol (a se reţine, nu concert, ci spectacol) al vieţii mele, şi anume roger waters: the wall. nu cred că voi mai vedea vreodată ceva atât de fain. e imposibil. a fost perfecţiune în stare pură;

– am fost la iaşi să o văd pe minunata prietenă neko ral, şi am mers la un concert robin and the backstabbers împreună cu ocazia asta. she’s a sweetheart. la fel ca bunele ei prietene, mădălina şi emi, pe care am izbutit de asemenea să le cunosc, într-un final glorios;

– am lucrat cu drag şi spor pentru-al firmei viitor. ole ole ole. wow. much loyalty such employee;

– am devenit obsedată de nenorocitul ăla de meme cu doge, după cum se poate observa mai sus;

– în octombrie, mi-a picat cu tronc la modul grav o trupă românească care se numeşte moebius, despre care mi-am propus să scriu curând pe maximum rock românia;

– aaaa, nu v-am zis? sunt colaborator maximum rock românia, aşa că pe aici nu prea o să mai vedeţi review-uri de concerte. vor fi scrise acolo. hai să vă dau şi nişte link-uri la articolele pe care le-am scris până acum, că mi-au decedat lăudătorii. iaca: oful meu legat de publicul autohton consumator de alternative, recenzia a două zile de grolsch anti mall, şi concertul moon museum;

– sunt încântată la maximum de ultimul album placebo.

şi cam asta ar fi. sper să ne auzim curând. ^_^

