Etichete

, , , , , , , , ,

se spune şi se povesteşte că… marţi la ceas de seară s-a lansat fain videoclip de către băieţii de la moebius, „kailash” pre numele său. şi cum vi i-am lăudat pe aici, normal că am fost şi eu prezentă la faţa locului (a fost concertul cu numărul şase marca moebius pentru mine, să tot mai fie! şi chiar o să fie, în martie, în deschidere la robin and the backstabbers, uau, mi se face pielea de găină când mă gândesc)

mi-e din ce în ce mai drag de ei, şi la cât de serioşi şi puşi pe treabă îi ştiu, tare aş vrea să ajungă să umple cluburi în maxim un an de zile, să fiu nevoită să stau la coadă ca să pot intra la cântările lor.

până una-alta, vă las cu minunea de „kailash” şi cu recenzia concertului pe care am postat-o pe maximumrock. daca îmi va prisosi timpul liber, sper să o pun şi de un interviu cu ei în curând.

