Etichete

,

am avut un sfârșit de an amar și nu cred că mai e cazul să spun de ce. toți oamenii știu că mă refer la colectiv. pentru mine anul 2015 o să fie mereu legat de ce s-a întâmplat acolo. e o umbră care nu are cum să nu plutească peste toate amintirile frumoase făcute anul ăsta.

legat de asta, sunt mulți, foarte mulți, care își dau cu părerea despre colectiv fără să fi călcat o singură dată acolo – sau la concerte rock în general. aș vrea ca oamenii ăștia să își regăsească stropul de decență pierit și să tacă.

mi-aș dori ca pe viitor să se vorbească mai puțin și să se facă mai multe. și să putem merge la concerte fără spaima că vom pieri de la o scânteie de artificii. să intrăm în normalitatea aia pe care o visa lumea la revoluție și care ne-a fost răpită în vara lui 1990.

și cam atât. eu o să fiu bine. mi-e puțin teamă de viitor, dar nu vreau să mă dau bătută. orice-ar fi.

ne vedem în 2016.

 

