Etichete

, ,

back.

n-am pățit nimic, doar că sunt o leneșă și jumătate (ca să nu spun chiar lepră) și nu prea mai scriu pe blog – după cum am zis într-unul din posturile din anul trecut (parcă), mi-e mult mai comod să apăs semnul ăla nenorocit de reblog de pe tumblr decât să îmi exercit așa-zisul talent literar pe wordpress. nici acum nu sunt prea sigură despre ce spaghete să scriu, sau dacă ar trebui măcar să scriu despre un subiect anume. oricum nimeni nu mai citește bloguri în zilele noastre.

poate ar trebui să scriu într-un final glorios romanul ăla pe care îl tot scriu de când aveam în jur de douăj’ de ani. doar că nu cred că o să fiu vreodată mulțumită de ce o să îmi iasă. am sucit și răsucit povestea aia pe toate părțile în mintea mea, și mi se pare deja prea fadă. oricum nu cred că aș publica ceva. aș da romanul prietenilor, să îl citească și să râdă de mine, sau ceva de genul.

side note. mi-am schimbat jobul, și acum sunt corporat(r)istă cu acte în regulă. lucrez în pipera, mănânc la cantină și am card din ăla de acces cu poză din care zâmbesc tâmpit. și sunt mai bine plătită. yay me. *pats self on the back* partea nasoală e că am pus cel puțin cinci kile pe mine, pentru că în prostia mea am ignorat faptul că metabolismul meu funcționează muuuuuuuult mai încet decât cel al prietenului meu insuportabil de zvelt, care balotează găleți de dulciuri și nu se îngrașă nici măcar un gram. aș vrea să spun că am fost responsabilă și am început să fac sport și de asemenea am renunțat la dulciuri. dar asta nu s-a întâmplat. hei, e vorba de mine aici, remember?

a, și v-am zis? nu, nu v-am zis, că nu am mai dat pe aici. noul album the amsterdams e absolut superb și îi iubesc maxim.

deja mi-e dor de vară. uf.

și sper că următorul post va fi mai puțin banal decât ăsta.

