Etichete

, , , , , , , , ,

când eram mică (și mult timp după aia), asociam genesis cu melodia aia a lor din ’91, „i can’t dance”, iar când pronunțam peter gabriel mă gândeam automat la „sledgehammer”. știam de la ai mei că gabriel fusese solistul genesis, dar nu am avut niciodată curiozitatea să studiez în amănunțime perioada aia a trupei. sau trupa în general.

asta până când am dat de un gifset pe tumblr, care îl prezenta pe peter gabriel tânăr. și nu știu ce mi-a venit de am vârât un google rapid, and there he was, peter gabriel în toată splendoarea lui, cu tot cu costumele din perioada genesis. oh gosh, costumele. those fucking costumes. mai ales coșmarul ăla numit slipperman. 10/10. young peter gabriel is my aesthetic. i love you, young peter gabriel.

și așa am devenit eu obsedată de piesa „watcher of the skies” de pe albumul „foxtrot”, care e, din ce am înțeles eu de pe net, despre un extraterestru care vizitează planeta pământ după dispariția speciei umane. it is fucking epic. i could listen to this shit forever, i swear. ALSO, LOOK AT THAT FUCKING COSTUME. THOSE BAT WINGS. THAT MAKE UP.

