Etichete

, , ,

v-am zis de albumul pe care norunegru l-a lansat la începutul lunii noiembrie? nu, nu v-am zis, că-s corporat(r)istă și cu chestii de făcut, și îmi amintesc să updatez blogul ăsta din an în paște. dar nu e nimic, că recuperăm acuma.

pe dan minel stoica, tipul din spatele proiectului, îl știu via tourette roulette (mai ales, mai ales, 10/10, would listen again and again), stema, și mai recent, mr.jurjak. așa e cu oamenii ăștia precum el, se vâră-n șaptej’ de mii de proiecte, și toate-s faine.

și, după ce băietul ieșise la înaintare cu un single pe nume „roz”, pe care l-am ascultat până la epuizare (că așa fac io când îmi plac chestii), a scos un album pre numele său „o să vă stricăm vacanța”, care sună super mișto și are niște versuri mega-citabile, din alea de să le scrii pe ziduri, pe fotografii de pe instagram, pe tricouri și-n tatuaje. și pentru că-i băiet bun, a dat liber la ascultat și la downloadat, deci căștile pe urechi, sau urechile-n boxe, după caz, și puneți-vă pe ascultat, deoarece nici nu știți ce pierdeți.

mai lipsește doar un concert, dar am auzit din surse sigure că e și ăla pe vine.

