Etichete

, , , , , , , , , , , , ,

iar cu făcutul de liste, pentru că sunt super încântată de vreo câteva chestii autohtone de anul ăsta, și merita să scriu un post pe tema asta. pentru părțile unu și doi din seria asta dați click aici, respectiv aici.

așadar, cu tunete, fulgere, în sunet de tobe și în ordine alfabetică…

1. the amsterdams – „girl you’re frightened”

no, să ne înțelegem, tot albumul lansat anul ăsta, pe numele său „eternity for dummies”, este absolut demențial. dar ăsta nu e top de albume, așa că a trebuit să mă opresc doar la o piesă. am ales-o pe asta că îmi place foarte mult cum începe și-i tare dansabilă, mai ales în variantă live. de ascultat aici.

2. the code feat. jackie vegas – „spaceship”

fratele jack de la harlequin_jack arată că poate să scoată și piese așa-zis comerciale și totuși să sune în continuare absolut demențial. apropo, știați că piesa a ajuns pe primul loc la radio 21? underground attack prin învăluire, cum s-ar zice. de ascultat aici.

3. greetings sugar – „greener”

mi s-a rupt inima când s-au despărțit moebius fără ca măcar să scoată un album, ceva. din fericire, doi dintre foștii membri au întemeiat formația greetings sugar, care a scos deja trei videoclipuri. vi-l servesc pe primul, ca asta e piesa pe care am ascultat-o cel mai mult.

4. jurjak – „un minut”

șarmant domn, plus că unde mai pui că are un live band de zile mari: narcis axinte (jack) la bas, daniel „beavis” olteanu la tobe (care era un fel de dumnezeu pentru mine când aveam 13 ani și ascultam ab4) și dan minel stoica la chitară, un om mai cool și mai talentat decât aș putea spera eu vreodată să fiu. piesa se ascultă aici, dar cel mai bine e să mergeți la concerte să o ascultați acolo.

5. the kryptonite sparks – „și golanii beau ceai”

piesă super catchy, cu un videoclip foarte drăguț și amuzant. o altă trupă care este bestială live.

6. norunegru – „gabori”

v-am povestit în postul anterior despre albumul „o să vă stricăm vacanța”, așa că nu mai reiau. am ales piesa asta pentru versurile„fără să facem școala, cum învățam să mai trișăm? / fără subsoluri și fabrici, cum învățam să mai cântăm?” de urmărit. piesa poate fi ascultată aici, la minutul 22:19.

7. omul cu șobolani – „căprioara acerbă”

da, între timp au scos și un single nou, la piesa „oglinzi”, dar mie „căprioara” îmi place mai mult. de la jocul de cuvinte din titlu până la clip. de abia aștept următorul album, o să fac tot posibilul să fiu acolo-n primul rând.

8. sophisticated lemons – „you should call me”

marea mea durere va fi mereu faptul că băieții ăștia nu au scos un album pe bune. dar uite ce clip frumușel au, plus că se dă și la teve, cel puțin eu una l-am văzut.

9. tourette roulette – „somebody stop me”

iar narcis, iar dan minel, de data asta însoțiți de jumătate din trupa les elephants bizarres. „somebody stop me” este cel mai nou single. aștept cu nerăbdare să scoată un album cu proiectul ăsta, pentru că absolut tot ce a ieșit sub egida tourette roulette mi-a plăcut.

10. we singing colors – „destiny”

piesa-i ceva mai veche, dar i-a fost lansat videoclip de abia anul ăsta. aștept următorul album, copii, ar fi și cazul, la câte melodii s-au adunat de la „made of wool, made of heavy-metal” și până acum.

cam asta-i ce am ascultat eu lately. hope you will enjoy it.

