Etichete

, , , ,

prima oară am auzit de jurjak de la narcis axinte, vocalul de la harlequin_jack și tourette roulette, două formații care-mi sunt foarte, foarte dragi. nu știu cum se face însă că nu reușeam niciodată să ajung la vreunul din concertele lor live, deși îmi promiteam și îi promiteam și lui narcis că aveam să o fac. a trebuit să vină lansarea albumului lor (cuplată cu o invitație directă de la chitaristul lor, dan stoica) ca să mă învrednicesc și eu să mă deplasez să-i văd. nici nu mi-a trebuit mai mult de-atât însă să devin fan. acum am vreo cinci concerte la activ și ascult în draci piesele lor și pe deezer, și pe youtube, și-acasă, și la mp4 playerul meu.

evident, am favoritele mele, care se-ntâmplă să fie în principiu fix alea în limba română, asta deși nu-s vreo naționalistă. trei din ele aveau deja videoclip, și-a venit acum rândul celei de-a patra, anume „bucurești”, să aibă. e proaspăt scos din cuptor, azi dimineață, ca să fiu mai exactă.

prima reacție: ASDFGHJKLKJHGFDSFGH

a doua reacție: lovelovelove it

a treia reacție: trimis mesaje de felicitare întregii formații.

dar no, pe bune, e foarte mișto. pe partea de visuals rup băieții ăștia, muzical nici nu mai vorbesc, v-am explicat eu în postul anterior exact cine și la ce și, mai ales, cum cântă în trupă. nici că se putea o odă mai mișto pentru orașul ăsta în care-o ard de aproape treizeci de ani.

destul cu trăncăneala, ia hai purcedeți la ascultat and god bless the harmonica. și pentru cine-i curios de versuri, le-am pus eu pe net, că am suflet bun. chiar aici.

update: narcis mă contrazice și spune că el a auzit de jurjak de la mine, pe vremea când încă cânta cu we singing colors. pe bune dacă mai țineam minte, dar dacă-i așa, atunci a fost o potriveală faină tare. 😀

