Etichete

, , ,

mulți ani am crezut că eu nu sunt decât o jumătate a unui întreg separat la începutul timpului. pe tine te-am întâlnit de-abia atunci când am înțeles că sunt întreagă.

nu am știut ce avea să se întâmple, am crezut că nu eram și nu erai mai mult de o strângere de mână, niște degete rătăcite în păr, un sărut, ocazionalii fluturi în stomac, ocazionalul geamăt în noapte. dar nu.

ai fost și asta, dar ai fost și altceva.

mi-ai fost sprijin când mă împiedicam de propria mea umbră și când mă îndoiam de tot ce mă înconjura, mai ales de mine însămi.

m-ai ținut de mână în somn și pe stradă.

făceai glume mai mult sau mai puțin bune doar ca să mă vezi și să mă auzi râzând.

m-am privit prin ochii tăi și m-am văzut frumoasă.

și nu ne-am mințit niciodată. sfârșitul a fost cu lacrimi, epilogul cu nod dureros în gât. dar dacă am lua-o mâine de la capăt, nu aș șterge nimic, nu aș rescrie nimic.

mă bucur că exiști.

