Etichete

,

da salut ultimul post pe 2016 adică anul în care am câștigat un job care îmi place super mult și am pierdut prima relație romantică mișto a vieții mele deci suiș și coborâș ce pot să spun oricum a fost un an interesant și dacă încă mai plângeți după toate starurile moarte anul ăsta eu zic să vă ștergeți ochii și să vă reveniți că oricum o să tot moară de acum încolo pentru că deh sunt bătrâni ce vreți nu putem trăi veșnic eu personal sper la mai bine pentru toată lumea și încă mai am naivitatea să cred că la un moment dat ne vom normaliza și noi adică românia oricum eu la anul vreau să mă mut de acasă din motive pe care nu are rost să le dezvolt aici așa că urați-mi mult succes ah și da concertele de anul ăsta au fost ca de obicei bestiale toată iubirea mea artiștilor mai ales celor din underground please keep taking my money și iar închei fără punct fără virgulă la mulți ani you wonderful fuckers vine 2017

