Etichete

, , , , , , , , ,

ce poate fi mai frumos decât să asculți un album the amsterdams după o zi întreagă de stat la birou și rezolvat chestii? evident, să te duci la un concert the amsterdams! ceea ce am și făcut, de altfel, săptămâna trecută, când băieții au avut concert în expirat.

ar trebui să știți că și-au schimbat iar componența – sunt iarăși patru, fix aceeași formulă care a lansat minunatul album „electromagnetica” – andrei hațegan, andrei ungureanu, augustin nicolae, ovidiu bejan. trupa asta nu are noroc la toboșari, dar știți ce? în punctul ăsta nici nu sunt convinsă că are nevoie neapărat de unul. oamenii ăștia patru cântă împreună din 2006, sunt super-sudați ca grup, și pur și simplu nu văd cum un nou venit ar putea să se integreze la fel de bine.

trupa sună foarte fresh, parcă mai fresh ca niciodată, în ciuda piesei care se cheamă „too old”, pe care au cântat-o în expirat și care sună absolut beeeeeeeeeeeeeeeton. am dansat de-am rupt locul, pe piese vechi și noi. apropo de piese noi, am auzit în expirat melodia numită „bulletproof”, ultima de pe cel mai recent album, „eternity for dummies”, lansat anul trecut.

și, desigur, nu putea să lipsească deja tradiția din timpul piesei „sunology”, când băieții invită oameni din public să danseze pe scenă. m-am implicat și eu, because what the hell. printre cei urcați pe scenă s-a numărat și paul ballo, fostul lor toboșar, actual toboșar la we singing colors și solist de excepție la hot casandra, care a dat și el o mână de ajutor la percuție.

una peste alta, m-am super distrat, ceea ce vă recomand și vouă din tot sufletul, că băieții pleacă în turneu în femartie. stați cu ochii pe pagina lor de facebook pentru detalii!

