Etichete

, , , , , ,

continuu de unde am rămas aseară, cu joi seara în control.

venisem tot din piața victoriei, tot înfrigurată, dar mai puțin decât cu o seară înainte, pentru că viscolul se milostivise și se potolise vizibil. de-abia așteptam concertul, fiindcă, well, era vorba de omul cu șobolani, una din formațiile pe care le ascultam de când eram tânără adolescentă, și care mi-e dragă și-acum maxim.

începutul concertului m-a prins în baie (dishonour on me, dishonour on my cow) dar am reușit să îmi aranjez mutra șifonată relativ la timp, și-am intrat în sala de concert cu tot cu ghiozdanul meu de corporat(r)istă, pe care nu apucasem să îl schimb cu o geantă ceva mai mică de dimineață. da, știu, cam nasol cu ghiozdan la concert ocs, asta e, l-am pus în față, nu în spate, ca să nu deranjez lumea. sper din suflet că nici n-am deranjat pe nimeni.

cum a fost? păi, ca să nu mă lungesc prea mult…

controlul, plin. de ne-a și apostrofat, mai în glumă, mai în serios, amariei pe la început „de ce nu sunteți în piață?” „de acolo venim!” am zbierat eu.

concertul, ah, ce să vă zic să mă-nțelegeți? s-a auzit foarte bine. foarte, foarte bine. și ăștia au venit cu un chef de cântat de m-au rupt. și mi-au strecurat prin setlist numai piese una și una, de la „razna” până la „pandora”. și iar m-au trecut șaptej’ de mii de fiori gândindu-mă cât de uber faină e „copilul rebel”. și iar am urlat din toți plămânii refrenul de la”xcelent”. și iar a trebuit să fiu atentă când făcea publicul ditamai moshpitul pe „ajutor” și „odă”, dar nici că-mi păsa, aveam ditamai rânjetul pe față de fericire. fucking hell, ador trupa asta.

atmosfera, foarte mișto. numai fani unul și unul, entuziaști, cu versurile învățate pe de rost, tineri, faini. evident, nu se putea să lipsească domnul borănescu, fanul ocs numărul unu, care dă mereu tonul la scandări și la entuziasm. mâinile sus, maestre!

una peste alta, timpul a trecut în zbor (pun very much intended) de nici n-am simțit cum s-a dus. m-am dus acasă și am ascultat ocs în draci, iar acum aștept cu sufletul la gură sărbătorirea celor douăzeci de ani ai formației. sunt sigură că o să iasă BETON.

thank you for the music, guys.

