Etichete

, , , , , , , ,

acum patru ani și mai bine, scriam articolul ăsta, imediat după ce kumm anunțaseră plecarea lui cătălin mocan din formație. nu mai repet ce-am scris acolo, esența era că omul care fusese la voce de când devenisem eu fan plecase și eram super tristă.

după aia, la un moment dat oamenii au încetat să mai concerteze, și pentru o bună bucată de vreme singurele ocazii în care am mai putut asculta piese kumm live au fost concertele lui oigăn (you rock).

ei bine, în seara asta la caritabil fest s-a întâmplat ceva ce, sincer, nu credeam că avea să se mai întâmple, cel puțin nu așa curând. kumm s-au urcat pe scenă și au cântat trei piese cu cătălin mocan pe post de solist vocal. piesele au fost „evil eye”, „police” și „morsa”, dar puteau să cânte orice, yours truly era mult prea fericită de această întâmplare minunată ca să o mai intereseze ce și cum (pun intended).

acum e aproape trei dimineața, eu ascult albumul „different parties” și am un ditamai zâmbetul pe figură. și nici că-mi pasă că mâine lucrez.

kumm, vă mulțumesc din tot sufletul.

update: am scris mai pe larg despre concertul de trei piese (și nu numai) aici.

